15ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου
15ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου
1/5/2018
Ανακοινώσεις
21/4/2018
Ανακοινώσεις
6/10/2017
Ανακοινώσεις
13/9/2017
Ανακοινώσεις
12/9/2017
Ανακοινώσεις
7/9/2017
Ανακοινώσεις
18/8/2017
Ανακοινώσεις
2/8/2017
Ανακοινώσεις
25/7/2017
Δραστηριότητες
4/7/2017
Δραστηριότητες
30/6/2017
Ανακοινώσεις
19/6/2017
Δραστηριότητες
12/6/2017
Ψηφιακή Τάξη
29/5/2017
Ψηφιακή Τάξη
3/5/2017
Ανακοινώσεις
30/4/2017
Δραστηριότητες
8/9/2016
Ανακοινώσεις
29/6/2016
Ανακοινώσεις
27/6/2016
Δραστηριότητες
20/12/2014
Ανακοινώσεις
20/12/2014
Δραστηριότητες
8/12/2014
Ανακοινώσεις
5/5/2014
Ανακοινώσεις
11/4/2014
Ανακοινώσεις
3/4/2014
Ανακοινώσεις
Εμφάνιση :
/ 50

Το ψηλότερο βουνό στη Γη είναι κάτω από τη θάλασσα. Το υποθαλάσσιο βουνό Mauna Kea στην Χαβάη έχει ύψος 10.200 μέτρα.Το όρος Έβερεστ είναι μόνο 8.848 μέτρα.

ιστολόγιο για το μάθημα των Αγγλικών
hhfgjhkjkkl,kg
Τάξη :  
Α'
Β'
Γ'
Δ'
Ε'
ΣΤ'
Σε καμία
bghghu
apavb
ggg
Αποτελέσματα
Ψηφίστε
hhfgjhkjkkl,kg
1.bghghu
Ποσοστό: 100%
Ψήφοι: 1
2.apavb
Ποσοστό: 0%
Ψήφοι: 0
3.ggg
Ποσοστό: 0%
Ψήφοι: 0
ΣτατιστικάΨηφίστε
15ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου Επικοινωνία
Με χαρά περιμένουμε τα δικά σας σχόλια και προτάσεις.
Δραστηριότητες Σχολείου
15ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου
Αποτελέσματα
Σχολικό Έτος
Ταξινόμηση
15ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου
 
 
 
15ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου
 
26 Ιουν , 2016
Επιδαπέδια παιχνίδια
Συντάκτης :
Ενότητα :
Φραγκομιχελάκης ΧαρίδημοςΔραστηριότητες
Επιδαπέδια παιχνίδια

Έχουν αγαπηθεί ιδαίτερα από τους μαθητές.

 
 
 
 
Επιλογές
Ανάγνωση - ΠερισσότεραΠροεπισκόπηση
 
25 Ιουν , 2016
Παίζουμε t-ball;
Συντάκτης :
Ενότητα :
Φραγκομιχελάκης ΧαρίδημοςΔραστηριότητες
 

t-ball: Το επιτραπέζιο παιχνίδι που αποτελεί μία πολύ καλή πρόταση και... για το διάλειμμα!

 
 
 
 
Επιλογές
Ανάγνωση - ΠερισσότεραΠροεπισκόπηση
 
21 Ιουν , 2016
Δημιουργία Σχολικού Κήπου με αρωματικά φυτά και κηπευτικά
Συντάκτης :
Ενότητα :
Γιώργος ΣπυριδάκηςΔραστηριότητες
Δημιουργία Σχολικού Κήπου με αρωματικά φυτά και κηπευτικά

Φέτος στο 15ο Δ.Σ. οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης δημιούργησαν έναν σχολικό κήπο με αρωματικά φυτά και κηπευτικά.

 
 
 
 
Επιλογές
Ανάγνωση - ΠερισσότεραΠροεπισκόπηση
 
14 Ιουν , 2016
"Κλιματική αλλαγή" "Κι αν μπορούσαμε ν' αλλάξουμε κάτι";
Συντάκτης :
Ενότητα :
Σταματοπούλου ΚατερίναΔραστηριότητες
"Κλιματική αλλαγή" "Κι αν μπορούσαμε ν' αλλάξουμε κάτι";

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα

e-reflect

Εφαρμογή σε επίπεδο σχολείου

Του προγράμματος Erasmus+

http://e-reflect.wix.com/e-reflect

e-Regenerated Freirean Literacy

through Empowering Community Techniques

 

   Μια φορά κι έναν καιρό, μια παρέα από παιδιά απασχολούσε ένα ζήτημα .Έμοιαζε δύσκολο στη λύση του.

  Και τότε σκέφτηκαν: «Κι αν μπορούσαμε να το αλλάξουμε»;

Και αποφάσισαν : «Θα συμπεριφερθούμε και θα δράσουμε ,σαν να μπορούμε».

 Aπό τις 9/5/2016 και για τέσσερις εβδομάδες προχωρήσαμε σε εφαρμογή εκπαιδευτικού προγράμματος που διαθεματικά προσεγγίζει τα διδακτικά αντικείμενα της Αγωγής του Πολίτη και της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.

  Στόχος του μαθήματος της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής είναι η αγωγή ενεργών πολιτών.

Οι μαθητές, και των τριών τμημάτων Στ,31 αγόρια και 20 κορίτσια, γνώρισαν τα βασικά βήματα που προτείνονται από τον παιδαγωγό P.Freire,προκειμένου ν' αναπτύξουν θετική στάση απέναντι στην ανάληψη δράσης πάνω σε κοινωνικά ζητήματα και ν' αναλάβουν δράση.

  Μέρος του προγράμματος αποτελεί η επιλογή του θέματος μέσα από εκπαιδευτικές διαδικασίες μέσα στην τάξη και το θέμα που συγκέντρωσε το ενδιαφέρον των παιδιών ήταν η «κλιματική αλλαγή».

  Χαρακτηριστικό του προγράμματος αποτελεί το γεγονός ότι μεγάλος αριθμός των εργασιών  υλοποιήθηκε με τη χρήση απλών διαδικτυακών εργαλείων(web 2.0),αναδεικνύοντας τον άλλο σκοπό του προγράμματος που είναι η καλλιέργεια αυτού που αποκαλούμε απλό "ψηφιακό γραμματισμό".

 Το πρόγραμμα αποτελεί εισαγωγή σε νέους τρόπους αξιοποίησης του διαδικτύου.

Εφόσον εμείς -δάσκαλοι και γονείς-αναλάβουμε να  δείξουμε τις δυνατότητες μιας προσανατολισμένης, εκπαιδευτικής χρήσης του Διαδικτύου, θα περιορίσουμε τους κινδύνους μιας κακής χρήσης του εργαλείου αυτού.

  Μ’ άλλα  λόγια ανεξέλεγκτα  instagram ,videogames και chat; Ή μια πρόταση ενηλίκων προς ανηλίκους που να περιλαμβάνει ίσως και αυτά με όρους και προϋποθέσεις-λεπτομέρειες των οποίων συζητούνται κατά περίσταση;

 Η συγκεκριμένη διαδρομή ενοτήτων, εκτός άλλων, εισαγωγικά και ανά ενότητα ξεκινούσε  και με ψηφιακό εποπτικό υλικό.

https://prezi.com/ortjw3adpii1/active-citizenship/

https://issuu.com/aikstamat/docs/erasmus/14?e=7421975/30000297

https://www.youtube.com/watch?v=wa58h4IJ6Hk

http://climatekids.nasa.gov/climate-change-meaning/

https://vimeo.com/21345967

http://climatekids.nasa.gov/paper-or-plastic/

http://climatekids.nasa.gov/tshirt-bag/

Ta  διαδικτυακά έργα που ζητήθηκαν από τα παιδιά  αποτελούν ουσιαστικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες. Σ’ όλες τις δραστηριότητες   υπέβαλαν εργασίες χρησιμοποιώντας κωδικούς. Κύριο μέσο επικοινωνίας τους αποτέλεσε  ένα διαδικτυακό εργαλείο μέσω του οποίου έπαιρναν οδηγίες εργασιών ή έδιναν οι ίδιοι συμβουλές ο ένας στον άλλον και επέλυαν τεχνικά προβλήματα ή αντάλλασσαν  ιδέες .Μπορείτε να παρακολουθήσετε την δραστηριότητά τους μέσα από τον σύνδεσμο:

 https://titanpad.com/wKbvNTsvAe

Ακολουθεί μια πρώτη εικόνα μιας πλούσιας παραγωγής ακόμα και παιδιών χωρίς υπολογιστή στο σπίτι.

Τα ευχαριστώ ιδιαίτερα.

 

Στο παρακάτω εργαλείο μπορείτε να παρακολουθήσετε μια περίληψη της δουλειάς τους .Αρχεία φωτογραφιών και video έχουν τα ίδια τα παιδιά.

 

http://play.smilebox.com/SpreadMoreHappy/4e4451794e446b774d6a553d0d0a

Οι ενότητες του θέματος

1ο Βήμα:

Α)Αφουγκράζονται τον κόσμο.

https://padlet.com/aikstamat/ta1zwfmrxhnr

 

Β)Επιλέγουν το ζήτημα της «κλιματικής αλλαγής» και χωρίζονται σε ομάδες έρευνας.

http://popplet.com/app/#/3105866

Γ)Εργασίες

(Πατήστε τους παρακάτω συνδέσμους και ακούστε τις προτάσεις των μαθητών της Στ΄ τάξης )

 

http://www.fotobabble.com/m/bFM5S0lHNUtkT3c9

http://www.fotobabble.com/m/NkxCOUxWSVo5ams9

http://www.fotobabble.com/m/VmNtQWE1YTRvbGc9

http://www.fotobabble.com/m/YmZsTGlMYW15MmM9

http://www.fotobabble.com/m/OVZyNEFJaTdveWs9

http://www.fotobabble.com/m/TU1mSFh6NU54K009

http://www.fotobabble.com/m/cjRrVEFBS1N5SFk9 

http://www.fotobabble.com/m/VWNiZjJUdENSMDg9

http://www.fotobabble.com/m/c28rT2ExNlJ5a2s9

http://www.fotobabble.com/m/TFhyeWxnbnRDczg9

http://www.fotobabble.com/m/eE8xUUYwNjRkZzA9

http://www.fotobabble.com/media/edit/638203

Δ)Αναστοχάζονται πάνω σε όσα έμαθαν.

https://crosswordlabs.com/view/untitled117769

https://crosswordlabs.com/view/untitled118057

https://crosswordlabs.com/view/untitled118708

https://crosswordlabs.com/pdf/untitled118009

https://crosswordlabs.com/pdf/untitled117875

https://crosswordlabs.com/view/untitled118070

https://crosswordlabs.com/view/untitled1

https://crosswordlabs.com/view/untitled118099

https://crosswordlabs.com/view/untitled118113

https://crosswordlabs.com/view/untitled118079

https://crosswordlabs.com/view/untitled118356

https://crosswordlabs.com/pdf/climate-change111

https://crosswordlabs.com/pdf/untitled119006

 

 

2ο βήμα

A)  Εντοπίζουν θέμα που τους ενδιαφέρει για ν’ αναλάβουν δράση.

http://popplet.com/app/#/3280653

Β)Αποφασίζουν την υλοποίηση ψηφιακών έργων και χωρίζονται σε ομάδες εργασίας.

http://popplet.com/app/#/3274542

 

3ο βήμα

Online αφίσες

http://markoutroumpi57051cbf5a597.edu.glogster.com/plastic-bags

http://marianefeli19.edu.glogster.com/glog-from-athens-gr-may-28-2016-8205

http://georgeavgou.edu.glogster.com/glog-from-athens-gr-may-27-2016

http://edu.glogster.com/edit/glog/?type=ge&based_on=49446127&new=true&Timeline-template

http://eirini45.edu.glogster.com/enviroment-problems

http://thegamingchaos.edu.glogster.com/glog-from-kerkira-gr-may-30-2016

 online παρουσιάσεις

http://prezi.com/vuznb6elfonw/?utm_campaign=share&utm_medium=copy&rc=ex0share

https://prezi.com/j42dyibmmrdy/presentation

https://prezi.com/u7sr5abjia-_/edit/#163_45341393

https://prezi.com/enrdgrxapvfz/httpswwwyoutubecomwatchvobl6bpqd3sq/

δημιουργική γραφή

https://storybird.com/books/climate-change-26/

https://storybird.com/books/z4nr94uvpw/edit/

https://storybird.com/books/z4nr94uvpw/edit-info/

https://storybird.com/books/-14077/?token=c3a5p3zjvw

https://storybird.com/books/i-love-nature-31/

ψηφιακή δημιουργία λογότυπου

Από ένα σύνολο δημιουργιών οι μαθητές διάλεξαν αυτόν που αντιπροσώπευε περισσότερο το θέμα.

http://issuu.com/alexakish./docs/___________________________________?workerAddress=ec2-54-82-228-110.compute-1.amazonaws.com

http://issuu.com/aikstamat/docs/e-regenerated.pptx_6c379940808317/1

Την παραγωγή και εκτύπωση του λογότυπου ανέλαβε αφιλοκερδώς γονέας μαθητή της Στ.

έρευνα πεδίου

https://www.polleverywhere.com/multiple_choice_polls/bjLb7Dqjmt2oqoB

3ο βήμα

 

Η τελική τους πρόταση

Δημιουργικό Εργαστήρι

«Επαναχρησιμοποιούμενες τσάντες αγορών».

 Συμμετοχή σε Δημιουργικό Εργαστήρι στο χώρο του σχολείου με τη συνδρομή μελών του Συλλόγου Γονέων του Σχολείου μας.

 

http://www.fotobabble.com/m/Uk1yVFZOTlpwUlk9

 

http://www.fotobabble.com/m/djhTa1JkRVNBNmM9

 

 

Και αυτό που σε όλους μένει…

Αναστοχασμός ξανά

https://answergarden.ch/304711

 

  Αφού ,λοιπόν, συμπεριφέρθηκαν σαν να μπορούσαν να αλλάξουν τα πράγματα.

  Αφού  αφουγκράστηκαν ζητήματα του κόσμου.

  Αφού εντόπισαν αυτό για το οποίο θα μπορούσαν δράσουν.

  Αφού σχεδίασαν δράσεις.

  Κατέληξαν στην εφικτή για όλους(μαθητές, γονείς, κατοίκους της γειτονιάς)πρότασης της χρήσης επαναχρησιμοποιούμενων τσαντών στις αγορές, συνεισφέροντας στην μείωση κατανάλωσης πλαστικού και στην ελάφρυνση των επιπτώσεων της χρήσης του στην κλιματική αλλαγή.

 

Η συγκεκριμένη εφαρμογή αποτελεί κομμάτι εκπαιδευτικής δράσης Erasmus + και το όλο παραγόμενο υλικό των παιδιών θα παραδοθεί στους διοργανωτές.

Η Δασκάλα της Στ’ τάξης

 

Σταματοπούλου Κατερίνα 

 
 
 
 
Επιλογές
Ανάγνωση - ΠερισσότεραΠροεπισκόπηση
 
26 Μαϊ , 2016
Κομπόστ: γυρίσαμε πίσω για να πάμε μπροστά
Συντάκτης :
Ενότητα :
Γιώργος ΣπυριδάκηςΔραστηριότητες
 

Φέτος στο 15ο Δ.Σ. οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης έμαθαν κάτι που οι παραδοσιακές κοινωνίες ήξεραν από πρώτο χέρι. Ανακάλυψαν συλλογικά την κομποστοποίηση, την πιο αρχέγονη διαδικασία ανακύκλωσης θρεπτικών συστατικών που αναπτύχθηκε πριν από χιλιάδες χρόνια συνοδεύοντας τις πρώτες στον κόσμο γεωργικές πρακτικές.

 
 
 
 
Επιλογές
Ανάγνωση - ΠερισσότεραΠροεπισκόπηση
 
 
 
 
 
15ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου
15ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου