15ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου
15ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου
6/10/2017
Ανακοινώσεις
13/9/2017
Ανακοινώσεις
12/9/2017
Ανακοινώσεις
7/9/2017
Ανακοινώσεις
18/8/2017
Ανακοινώσεις
2/8/2017
Ανακοινώσεις
25/7/2017
Δραστηριότητες
4/7/2017
Δραστηριότητες
30/6/2017
Ανακοινώσεις
19/6/2017
Δραστηριότητες
12/6/2017
Ψηφιακή Τάξη
29/5/2017
Ψηφιακή Τάξη
3/5/2017
Ανακοινώσεις
30/4/2017
Δραστηριότητες
8/9/2016
Ανακοινώσεις
29/6/2016
Ανακοινώσεις
27/6/2016
Δραστηριότητες
20/12/2014
Ανακοινώσεις
20/12/2014
Δραστηριότητες
8/12/2014
Ανακοινώσεις
5/5/2014
Ανακοινώσεις
11/4/2014
Ανακοινώσεις
3/4/2014
Ανακοινώσεις
Εμφάνιση :
/ 49

Ένας χρόνος στη Γη είναι 365,26 ημέρες. Μια ημέρα είναι 23 ώρες, 56 λεπτά και 4 δευτερόλεπτα. Για αυτό το λόγο προστίθεται μια ημέρα κάθε 4 χρόνια έτσι ώστε να εξισορροπείται το σφάλμα ημερολογιακά.

ιστολόγιο για το μάθημα των Αγγλικών
hhfgjhkjkkl,kg
Τάξη :  
Α'
Β'
Γ'
Δ'
Ε'
ΣΤ'
Σε καμία
bghghu
apavb
ggg
Αποτελέσματα
Ψηφίστε
hhfgjhkjkkl,kg
1.bghghu
Ποσοστό: 100%
Ψήφοι: 1
2.apavb
Ποσοστό: 0%
Ψήφοι: 0
3.ggg
Ποσοστό: 0%
Ψήφοι: 0
ΣτατιστικάΨηφίστε
15ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου Επικοινωνία
Με χαρά περιμένουμε τα δικά σας σχόλια και προτάσεις.
Ανακοινώσεις Σχολείου
15ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου
Αποτελέσματα
Σχολικό Έτος
Ταξινόμηση
15ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου
 
 
 
15ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου
 
11 Απρ , 2018
Το 15ο Δ.Σ Ηρακλείου ,σχολείο Etwinning.
Συντάκτης :
Ετικέτες :
Σταματοπούλου ΚατερίναΕυρωπαϊκά προγράμματα,Διακρίσεις
Το 15ο Δ.Σ Ηρακλείου ,σχολείο Etwinning.

Το etwinning είναι ευρωπαϊκό πρόγραμμα που δίνει έμφαση στις διαδικτυακές συνεργατικές δράσεις.Αποτελεί μέρος του Erasmus+ .Tέσσερα προγράμματά του έχουν εφαρμοσθεί στο σχολείο μας,ενώ ένα πέμπτο υλοποιείται φέτος.

Με χαρά μας αναγνωρίστηκαν οι συνεργατικές δράσεις των προγραμμάτων μας και το σχολείο έχει πλέον την ευρωπαϊκή ταυτότητα σχολείου etwinning.

To κείμενο που ακολουθεί στάλθηκε από το Δίκτυο Etwinning.


Dear ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΥ

Congratulations on the success of your school obtaining the award of the eTwinning School Label 2018- 2019. It is a great achievement by all the eTwinning team in your school and an example to all schools in the eTwinning Community.

The official announcement will be made on the eTwinning.net Portal this week. There will be an special press release about the award at European level and the news will also be on the Erasmus + Facebook page.

The eTwinning School Label (here attached) may be used by you on your website, your profile, publications etc.

Around the same time a special pack will come to your school with some special items in it for both teachers and pupils.

Once again congratulations as the first set schools to receive this new award, a wonderful achievement

The eTwinning Team

Από τη Διεύθυνση.

 
 
 
 
11 Απρ , 2018
Παρέλαση 25ης Μαρτίου 2018
Συντάκτης :
Ετικέτες :
Σταματοπούλου ΚατερίναΕθνικές Γιορτές
Παρέλαση 25ης Μαρτίου 2018

Τα ζητήματα της ιστοσελίδας μας διευθετήθηκαν και μπορούμε ν' αναρτούμε φωτογραφίες ξανά.

Συγχαρητήρια!Μια όμορφη παρουσία.Μας κάνατε περήφανους .Και του χρόνου!

Από τη Διεύθυνση


 
 
 
 
Σχετικά Αρχεία   ( 3 )Άνοιγμα
 
Παρέλαση 3 0,842 (MB)Άνοιγμα Εικόνας
 
Παρέλαση 2 0,85 (MB)Άνοιγμα Εικόνας
 
Παρέλαση 1 0,874 (MB)Άνοιγμα Εικόνας
 
24 Μαρ , 2018
Το πείραμα του Ερατοσθένη
Συντάκτης :
Ετικέτες :
Σταματοπούλου ΑικατερίνηΕπιστήμη,Μαθηματικά
Το πείραμα του Ερατοσθένη

Όπως η ιστοσελίδα (http://eratosthenes.ea.gr/)του πειράματος αναφέρει το Πείραμα του Ερατοσθένη οργανώθηκε στις 21 Μαρτίου 2018 από την Ελληνογερμανική Αγωγή και την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία. Ανταποκρίθηκαν 783 σχολεία από 50 χώρες από όλο τον κόσμο.

Όπως αναφέρει ο Στέφανος στην ιστοσελίδα του, στην Καθημερινή Φυσική (https://www.youtube.com/watch?v=F34Ft-7VpIM)
« Μια απλή ιδέα και ένα περίεργο μυαλό είναι όλα όσα χρειάζεσαι για ν’ αλλάξεις τον κόσμο».
Το 240 π.Χ ο Ερατοσθένης καρφώνοντας ένα ραβδί στο έδαφος υπολόγισε το μήκος της περιφέρειας της Γης.
Το σχολείο μας συμμετείχε στην δραστηριότητα.
Το πείραμα και ένα σχέδιο εργασίας επιμελήθηκε ο γονέας του σχολείου μας ,Φυσικός,κ.Χρηστάκης Νίκος.Τον ευχαριστούμε θερμά.

Το σχέδιο εργασίας αξιοποιούσε ψηφιακά εργαλεία και παρείχε εποπτικό υλικό.Το φύλλο εργασίας παρατίθεται στα συνοδευτικά αρχεία.

Ανταλλάξαμε δεδομένα μετρήσεων και εποπτικό υλικό με σειρά σχολείων.

Ενδεικτικά αναφέρουμε τρία,δεδομένου ότι τα σχολεία αναρτούν δεδομένα έως και τις 18/4/2018,οπότε και θα παραθέσουμε κατάλογο.
Το 2ο Δ.Σ Μουδανιών Χαλκιδικής
Το Ενιαίο Λύκειο Τραγαίας Νάξου και
Το Δημοτικό Σχολείο του Ranovac στη Serbia.
Τα παιδιά παρακολούθησαν το εισαγωγικό video:
https://www.youtube.com/watch?v=F34Ft-7VpIM .
Εξασκήθηκαν στον σχετικό μαθηματικό υπολογισμό μέσα στην τάξη.
Εντόπισαν τις ακριβείς συντεταγμένες του σχολείου με το διαδικτυακό εργαλείο: http://suncalc.net/#/51.508,-0.125,2/2018.03.24/09:13 .
Έκαναν προεργασία στο Πείραμα όλα τα παιδιά των δύο τμημάτων της ΣΤ’ τάξης και τα τρία τμήματα της Ε’ τάξης (19-20/3/2018).Ασχολήθηκαν με το πρόβλημα θεωρητικά το πρώτο διδακτικό δίωρο και πραγματοποίησαν μετρήσεις μεταξύ 12.00 π.μ και12.45 μ.μ.
Έκαναν το Πείραμα την προγραμματισμένη παγκόσμια μέρα και ώρα στις 21/3/2018.

 
 
 
Ξεφύλλισμα - Ανάγνωση   ( 2 )
 
Φύλλο εργασίας στα αγγλικά.ΑνάγνωσηΞεφύλλισμα
 
Φύλλο εργασίας στα ελληνικά.ΑνάγνωσηΞεφύλλισμα
 
 
Σχετικά Αρχεία   ( 2 )Άνοιγμα
 
Οι συντελεστές. 0,657 (MB)Άνοιγμα Εικόνας
 
Το πείραμα. 0,836 (MB)Άνοιγμα Εικόνας
 
09 Φεβ , 2018
Παγκόσμια ημέρα της ελληνικής γλώσσας
Συντάκτης :
Ετικέτες :
Σταματοπούλου ΚατερίναΑφιερώματα
 

  Σαν σήμερα πέθανε ο εθνικός μας ποιητής Διονύσιος Σολωμός.Η ημερομηνία αυτή καθιερώθηκε ως παγκόσμια ημέρα της ελληνικής γλώσσας.

  Το σχολείο,οι δάσκαλοι ,τα παιδιά του τη σπουδάζουν κάθε μέρα.Σήμερα με θεματικά αφιερώματα της αποδίδουν μια έμφαση,που τη δικαιούται.  

  Ένα ποίημα και ένα ξενόγλωσσο κείμενο η αναφορά του σχολείου μας για την ημέρα.

 

Οδυσσέας Ελύτης
Από το Άξιον Εστί:


Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική

 


Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική.
το σπίτι φτωχικό στις αμμουδιές του Ομήρου...

Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου...

Εκεί σπάροι και πέρκες
ανεμόδαρτα ρήματα
ρεύματα πράσινα μες στα γαλάζια
όσα είδα στα σπλάχνα μου ν' ανάβουνε
σφουγγάρια, μέδουσες

με τα πρώτα λόγια των Σειρήνων

όστρακα ρόδινα με τα πρώτα μαύρα ρίγη...

Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου, με τα πρώτα μαύρα ρίγη...

Εκεί ρόδια, κυδώνια
θεοί μελαχροινοί, θείοι κ' εξάδελφοι
το λάδι αδειάζοντας μες στα πελώρια κιούπια.
Και πνοές από τη ρεμματιά ευωδιάζοντας
λυγαριά και σχίνο

σπάρτο και πιπερόριζα

με τα πρώτα πιπίσματα των σπίνων

ψαλμωδίες γλυκές με τα πρώτα-πρώτα Δόξα Σοι...

Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου, με τα πρώτα-πρώτα Δόξα Σοι!..

Εκεί δάφνες και βάγια
θυμιατό και λιβάνισμα

τις πάλες ευλογώντας και τα καριοφίλια

στο χώμα το στρωμένο με τ' αμπελομάντιλα ,

κνίσες, τσουγκρίσματα

και Χριστος Ανέστη

με τα πρώτα σμπάρα των Ελλήνων!
Αγάπες μυστικές με τα πρώτα λόγια του Ύμνου...

Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου, με τα πρώτα λόγια του "Υμνου !..

 

________________________________________________________________

  Το ακόλουθο κείμενο εκφωνήθηκε από τον καθηγητή Ξενοφώντα Ζολώτα στους σύνεδρους της Διεθνούς Τράπεζας Ανασυγρότησης και Ανάπτυξης το 1959.

Έγινε κατανοητός.

Kyrie,

It is Zeus' anathema on our epoch and the heresy
of our economic method and policies that we should
agonize the Skylla of nomismatic plethora and
the Charybdis of economic anaemia.
It is not my idiosyncracy to be ironic or sarcastic
but my diagnosis would be that politicians are
rather cryptoplethorists. Although they emphatically
stigmatize nomismatic plethora, they energize
it through their tactics and practices. Our policies
should be based more on economic and less on political
criteria. Our gnomon has to be a metron between
economic strategic and philanthropic scopes.
In an epoch characterized by monopolies, oligopolies,
monopolistic antagonism and polymorphous inelasticities,
our policies have to be more orthological, but
this should not be metamorphosed into plethorophobia,
which is endemic among academic economists.
Nomismatic symmetry should not antagonize economic acme.
A greater harmonization between the practices
of the economic and nomismatic archons is basic.
Parallel to this we have to synchronize and harmonize
more and more our economic and nomismatic policies
panethnically. These scopes are more practicable
now, when the prognostics of the political end
economic barometer are halcyonic.
The history of our didimus organization on this sphere
has been didactic and their gnostic practices
will always be a tonic to the polyonymous and
idiomorphous ethnical economies. The genesis of
the programmed organization will dynamize these
policies.
Therefore, I sympathize, although not without criticism one
or two themes with the apostles and the hierarchy
of our organs in their zeal to program orthodox
economic and nomismatic policies.
I apologize for having tyranized you with my Hellenic
phraseology. In my epilogue I emphasize my eulogy
to the philoxenous aytochtons of this cosmopolitan
metropolis and my encomium to you Kyrie, the stenographers.

 
 
 
 
17 Ιαν , 2018
Η τσάντα στο σχολείο.
Συντάκτης :
Ετικέτες :
Σταματοπούλου ΚατερίναΕνημέρωση
 

"Η τσάντα στο σχολείο" αποτελεί τον τίτλο συστηματικού πλέον προγράμματος που εφαρμόζεται στο ελληνικό σχολείο.

Με τη συγκεκριμένη δράση καθιερώνεται η παραμονή της σχολικής τσάντας των μαθητών/τριώντου Δημοτικού Σχολείου για τουλάχιστον ένα Σαββατοκύριακο το μήνα, στο σχολείο. H τσάντατων μαθητών/τριών παραμένει στο σχολείο την Παρασκευή, πριν από το Σαββατοκύριακο που έχει αποφασιστεί από τον Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου, έως την Δευτέρα.Επισημαίνεται, ότι η παραμονή της τσάντας στο σχολείο δεν αποτελεί μια συμβολική παρέμβαση, αλλά επιδιώκεται οι μαθητές και οι μαθήτριες να μην ασχολούνται με την προετοιμασία μαθημάτων κατά τη διάρκεια αυτού του Σαββατοκύριακου.Η οργάνωση της μελέτης των μαθητών και των μαθητριών, καθώς και ο χρόνος που απαιτείται καθημερινά για την υλοποίηση των κατ’ οίκον εργασιών αποτελούν ζητήματα που συνδέονται άμεσα με τη μάθηση, την ανάπτυξη και τον ελεύθερο χρόνο των παιδιών. Το ΥΠΠΕΘ στο πλαίσιο αναβάθμισης της σχολικής ζωής και σύνδεσής της με την κοινωνική πραγματικότητα, εφαρμόζειτη δράση: «Η τσάντα στο σχολείο».
Η δράση υλοποιείται με σεβασμό στις ανάγκες της παιδικής ηλικίας, με γνώμονα την
πολύπλευρη ανάπτυξη των παιδιών της σχολικής ηλικίας (συναισθηματική, κοινωνική και
ψυχοκινητική) και με σκοπό να υποστηρίξει ουσιαστικά τον μειωμένο χρόνο δημιουργικής
επαφής και επικοινωνίας γονέων – παιδιών.
Η συγκεκριμένη δράση συμβάλλει σε μια γενικότερη επανεκτίμηση της σημασίας και του ρόλου των εργασιών στο σπίτι σε σχέση με τον ελεύθερο χρόνο των μαθητών και των μαθητριών,οδηγώντας σε καλύτερη εξισορρόπηση ανάμεσα στις εργασίες που υλοποιούνται στο σχολείοκαι στις κατ’ οίκον εργασίες. Σε καμία περίπτωση η υλοποίηση της δράσης δεν πρέπει να οδηγήσει σε μετάθεση των κατ’ οίκον εργασιών που συνήθως ανατίθενται το Σαββατοκύριακοστις άλλες μέρες της εβδομάδας.
Σημειώνεται τέλος ότι η πρωτοβουλία αυτή δεν ισοδυναμεί με εγκατάλειψη της μελέτης ή
άλλων δημιουργικών εργασιών, τις οποίες οι μαθητές και οι μαθήτριες δύνανται να υλοποιούν κατ’ οίκον σε ατομική ή και ομαδική βάση, συνδυάζοντας ενίοτε τη διασκέδαση και τοσυνεργατικό πνεύμα με τη μάθηση.Η δράση απευθύνεται στους μαθητές όλων των Δημόσιων Δημοτικών Σχολείων της χώρας.
Σύμφωνα με την υπ.αρ. 49/30-11-2017 Πράξης του ΔΣ του ΙΕΠ ο Σύλλογος Διδασκόντων του 15ου Δ.Σ Ηρακλείου αποφάσισε την καθιέρωση της τελευταίας Παρασκευής κάθε μήνα ως ημέρας εφαρμογής του προγράμματος.Παρασκευή 27/1/2018 οι μαθητές μας καλούνται ν' αφήσουν για πρώτη φορά την τσάντα τους στο σχολείο.

Από τη Διεύθυνση

 
 
 
 
 
 
 
 
15ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου
15ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου