Καλώς

       Ήρθατε !!!

15ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου
15ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου
4/7/2017
Δραστηριότητες
30/6/2017
Ανακοινώσεις
19/6/2017
Δραστηριότητες
12/6/2017
Ψηφιακή Τάξη
29/5/2017
Ψηφιακή Τάξη
2/10/2016
Ψηφιακή Τάξη
8/9/2016
Ανακοινώσεις
29/6/2016
Ανακοινώσεις
27/6/2016
Δραστηριότητες
26/6/2016
Δραστηριότητες
20/12/2014
Ανακοινώσεις
8/12/2014
Ανακοινώσεις
5/5/2014
Ανακοινώσεις
11/4/2014
Ανακοινώσεις
3/4/2014
Ανακοινώσεις
20/3/2014
Ανακοινώσεις
7/12/2013
Ανακοινώσεις
27/11/2013
Ανακοινώσεις
Εμφάνιση :
/ 40

Το βαθύτερο ορυχείο του κόσμου είναι στο Τσάρλετονβιλ, στη Νότια Αφρική. Έχει βάθος 4,2 χιλιομέτρων.

τι ώρα ξεκινάω για το Σχολείο;
Τάξη :  
Α'
Β'
Γ'
Δ'
Ε'
ΣΤ'
Σε καμία
7:00
7:30
8:00
Αποτελέσματα
Ψηφίστε
τι ώρα ξεκινάω για το Σχολείο;
1.7:00
Ποσοστό: 27,32%
Ψήφοι: 50
2.7:30
Ποσοστό: 25,13%
Ψήφοι: 46
3.8:00
Ποσοστό: 47,54%
Ψήφοι: 87
ΣτατιστικάΨηφίστε
15ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου Επικοινωνία
Με χαρά περιμένουμε τα δικά σας σχόλια και προτάσεις.
Το Σχολείο μας - Καλωσόρισμα
 

   Σας καλωσορίζουμε στην ηλεκτρονική σελίδα του 15ου Δημοτικού  Σχολείου Ηρακλείου. Η δημιουργία της ανοίγει ένα επιπλέον παράθυρο επικοινωνίας μεταξύ των μελών της σχολικής μας κοινότητας αλλά και με την κοινωνία, ώστε το σύγχρονο, ανοικτό, δημοκρατικό Σχολείο που ονειρευόμαστε  να προχωρήσει ακόμη ένα βήμα.  Ο διαδικτυακός μας χώρος αποτελεί μια πηγή έγκυρης πληροφόρησης για το όραμα, τις επιδιώξεις και τις δραστηριότητες της σχολικής μας μονάδας. Μέσα απ’ αυτόν μαθητές, δάσκαλοι και γονείς μπορούν να ενημερώνονται άμεσα για τα σχολικά θέματα.

   Στόχος μας είναι οι μαθητές μας με στάση κριτική και μέσα από την ευθύνη των επιλογών τους, να κατακτήσουν την ουσία του όρου «ασφάλεια στο διαδίκτυο».

Οι ενότητες της αρχικής σελίδας (το Σχολείο μας, Ανακοινώσεις, Δραστηριότητες…) και οι επιλογές της αριστερής στήλης, καλύπτουν όλες τις πτυχές της σχολικής ζωής. Στην επιλογή «Επικοινωνία» μπορούν οι επισκέπτες μας να γράψουν την άποψή τους, στην οποία θα σταθούμε με σεβασμό.

Ηράκλειο 10 Δεκεμβρίου 2013                                                 Καλή περιήγηση! 

                          Ο Διευθυντής του Σχολείου

Φραγκομιχελάκης Χαρίδημος

   

Στοιχεία επικοινωνίας 

Οργανικότητα: 12/Θ
Είδος σχολικής μονάδας: Δημοτικό
Τύπος σχολικής μονάδας: Ολοήμερο ΕΑΕΠ
Email: mail@15dim-irakl.ira.sch.gr
Ηλεκτρονική Δ/νση: www.15dimotiko.gr
Τηλέφωνο: 2810 252903, 2810 256095 

Φαξ: 2810 370793
ΕΜΜ. ΠΑΠΑ 9, ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ, Τ.Κ. 71305
Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου

15ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου

 

 

15ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Σχολικό Έτος 2016-2017

Ο Κανονισμός Λειτουργίας έχει σκοπό να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις, ώστε όλοι οι εμπλεκόμενοι –εκπ/κοί, μαθητές, γονείς- να υιοθετήσουν και να σεβαστούν τους κοινά αποδεκτούς κανόνες για σημαντικά θέματα της σχολικής ζωής. Ο Σχολικός Κανονισμός μπορεί να ανατροφοδοτείται ύστερα από συζητήσεις, εφόσον προκύπτει η ανάγκη διευκρινίσεων ή τροποποίησης πρακτικών που ακολουθούνται στο σχολείο. 


1. Η φοίτηση των μαθητών
Η τακτική φοίτηση των μαθητών, χωρίς καθυστερήσεις στην άφιξη είναι βασικός παράγοντας για την πρόοδο των μαθητών. Η ελλιπής φοίτηση και μάλιστα χωρίς σοβαρό λόγο, υπονομεύει το σχολικό έργο και δυσχεραίνει την πρόοδο τους.
• Η φοίτηση των μαθητών, σύμφωνα με την ισχύουσα Νομοθεσία, είναι υποχρεωτική.
• Οι μαθητές τηρούν το ωράριο του καθημερινού προγράμματος – ιδίως τηρούν την ώρα έναρξης των μαθημάτων και κάθε άλλης σχολικής εκδήλωσης (πρωινή προσευχή, εορταστικές εκδηλώσεις, εκπαιδευτικές επισκέψεις, κ.ά.).
• Η απουσία από τα μαθήματα δικαιολογείται μόνον όταν συντρέχει σοβαρός λόγος (ασθένεια, έκτακτα οικογενειακά γεγονότα κ.ά.).
• Σε περίπτωση ασθενείας, την πρώτη ημέρα ο γονέας ενημερώνει το Σχολείο. Κατά την επάνοδο του μαθητή στο Σχολείο, μετά από απουσία δύο (2) ημερών χρειάζεται υπεύθυνη δήλωση του γονέα και μετά από απουσία τριών ημερών και πάνω, ιατρική βεβαίωση.
• Σε περίπτωση που κάποιος γονέας χρειαστεί, για ειδικό λόγο, να πάρει το παιδί του πριν τη λήξη των μαθημάτων, χρειάζεται να ενημερώσει το δάσκαλο της τάξης ή το δ/ντή του σχολείου.
• Για τη συμμετοχή των μαθητών στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής, καθώς και της αθλητικές δραστηριότητες του σχολείου, είναι απαραίτητο το Ατομικό Δελτίο Υγείας του μαθητή.


2. Άφιξη στο σχολείο
• Η άφιξη των μαθητών το πρωί γίνεται από τις 8.00 ως 8.10 από τη νότια είσοδο του σχολείου που βρίσκεται στο γήπεδο του μπάσκετ.
• Η έγκαιρη προσέλευση βοηθά στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου. Σε περίπτωση που κάποιος μαθητής καθυστερήσει δικαιολογημένα, έρχεται στο σχολείο συνοδευόμενος από τον κηδεμόνα του περνώντας από το γραφείο του διευθυντή. Οι ενήλικες που συνοδεύουν τα παιδιά τους το πρωί, αφού βεβαιωθούν ότι εισήλθαν στο προαύλιο, αποχωρούν αμέσως μόλις χτυπήσει το κουδούνι της έναρξης των μαθημάτων.
3. Προσευχή
Αλλόθρησκοι και ετερόδοξοι μαθητές έχουν δικαίωμα να μη μετέχουν στην πρωινή προσευχή, οφείλουν όμως να βρίσκονται στο χώρο του σχολείου όσο αυτή διαρκεί και να σέβονται την ιερότητα της στιγμής.


4. Αποχώρηση από το σχολείο
• Οι μαθητές δε φεύγουν σε καμία περίπτωση πριν από τη λήξη των μαθημάτων χωρίς άδεια. Αν παρουσιαστεί ανάγκη αναχώρησης κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου (π.χ. ασθένεια) γίνεται πάντοτε με τη συνοδεία γονέα ή κηδεμόνα και φυσικά αφού ενημερωθεί γι αυτό ο δάσκαλος της τάξης ή ο διευθυντής.
• Η ευθύνη για την ασφάλεια των παιδιών μετά το ωράριο λειτουργίας ανήκει αποκλειστικά στο γονέα ή κηδεμόνα. Οι γονείς-κηδεμόνες είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν το ωράριο των παιδιών τους και να ενημερώνονται από τις ανακοινώσεις του σχολείου.
• Οι μαθητές που συνοδεύονται καθημερινά κατά την αναχώρησή τους δε φεύγουν ποτέ από το σχολείο ασυνόδευτοι αν ο κηδεμόνας τους κάποια μέρα καθυστερήσει.
• Η αναχώρηση των μαθητών από το σχολείο γίνεται ως εξής:
• Στο τέλος του 6-ωρου στις 13.15 από την έξοδο 2 του σχολείου που βρίσκεται στο γήπεδο του μπάσκετ για τους μαθητές των τάξεων Β΄, Γ΄, Δ΄, Δ΄ και Στ΄.
• Με την ολοκλήρωση της 1ης ώρας δηλαδή στις 15:00 ή στις 16:00 για όσους μαθητές είναι εγγεγραμμένοι στο Ολοήμερο Πρόγραμμα και οι γονείς-κηδεμόνες τους έχουν δηλώσει εξ αρχής την ακριβή ώρα αναχώρησής τους από το σχολείο.
• Οι ενήλικες που συνοδεύουν τους μαθητές κατά την αναχώρησή τους, τους περιμένουν έξω από τις εισόδους του σχολείου και πρέπει να προσέρχονται έγκαιρα για την παραλαβή τους. Κάθε καθυστέρηση δημιουργεί κινδύνους για την ασφάλεια των μαθητών που ολοκληρώνουν το πρόγραμμά τους, αλλά και για όσους συνεχίζουν το μάθημα.
• Οι γονείς των μαθητών της Α΄ τάξης παραλαμβάνουν τα παιδιά τους από την έξοδο 1 (βορινή καγκελόπορτα) επί της οδού Αλκμήνης


5. Διάλειμμα
• Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος οι μαθητές βγαίνουν στον προαύλιο χώρο . Δεν επιτρέπεται η παραμονή τους στις αίθουσες ή στους διαδρόμους. Σε περίπτωση κακοκαιρίας ορίζεται από τους δασκάλους ο χώρος παραμονής των μαθητών. Κανένας και για κανένα λόγο δε μένει μέσα στην αίθουσα μόνος του.
• Το διάλειμμα είναι χρόνος παιχνιδιού κι ανάπτυξης κοινωνικών σχέσεων, αλλά και χρόνος ικανοποίησης σωματικών αναγκών. Οι μαθητές παίζουν χωρίς να τσακώνονται και για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζουν απευθύνονται στους εφημερεύοντες δασκάλους που βρίσκονται στο προαύλιο.
• Μόλις χτυπήσει το κουδούνι για μάθημα προσέρχονται γρήγορα στην αίθουσα χωρίς να τρέχουν ή να σπρώχνονται (ή παραμένουν σε γραμμές στο προαύλιο σε περίπτωση που έχουν Γυμναστική). Έχουν ήδη τελειώσει το φαγητό τους κι έχουν τακτοποιήσει τις ανάγκες τους. Οι διδάσκοντες συνοδεύουν τους μαθητές στις τάξεις.
• Οι κανόνες της επιτήρησης των μαθητών πρέπει να είναι απαραβίαστοι.
• Συμπληρωματικά επισημαίνονται: α) από τους τέσσερις ή πέντε Εκπ/κούς που αποτελούν καθημερινά την ομάδα εφημερίας οι δύο βρίσκονται στις πόρτες εισόδου, ο τρίτος στις σκάλες και ο τέταρτος είναι υπεύθυνος, ώστε να μην ξεχαστεί κάποιος μαθητής στην αυλή. Ο Εκπαιδευτικός που επιβλέπει την είσοδο και του τελευταίου μαθητή, έχει ενημερώσει τους μαθητές της τάξης που έχει μάθημα να περιμένουν μαζί του το λίγο χρόνο που θα χρειαστεί επιπλέον.

6. Επισκέψεις – γιορτές
Αποτελούν μέρος της σχολικής ζωής και βοηθούν στην αποτελεσματική πραγματοποίηση του σχολικού έργου, γι αυτό οι μαθητές απουσιάζουν από αυτές μόνο αν έχουν σοβαρό λόγο. Η συμπεριφορά τους δε κι οι υποχρεώσεις τους είναι ανάλογη κατά τη διάρκειά τους, όπως και στο σχολικό πρόγραμμα. Σε περίπτωση επίσκεψης τηρείται το σχολικό ωράριο, ενώ σε περίπτωση γιορτής το ωράριο διαμορφώνεται. Λεπτομέρειες στα ενημερωτικά σημειώματα που δίνονται στους μαθητές.

7. Γονείς – κηδεμόνες
• Οι κηδεμόνες μπορούν και πρέπει να ενημερώνονται τακτικά για την πρόοδο και συμπεριφορά του παιδιού τους από τον δάσκαλο της τάξης. Εκείνος ορίζει ημερομηνία κι ώρα τακτικής συνάντησης κι επικοινωνίας. Συγκεντρωτική κατάσταση στην οποία φαίνεται η ώρα που μπορεί ο εκπαιδευτικός να δεχτεί τους γονείς, αποστέλλεται μόλις τακτοποιηθεί το πρόγραμμα του Σχολείου.
• Διαβάζουν προσεκτικά όλες τις ανακοινώσεις που μεταφέρουν οι μαθητές κι ενημερώνονται για θέματα λειτουργίας του σχολείου.
• Οφείλουν ακόμη να γνωστοποιούν στο δάσκαλο της τάξης και στο διευθυντή κάθε ιδιαιτερότητα που αφορά τη σωματική και ψυχική υγεία του μαθητή.
Κανένας ενήλικας δεν έχει δικαίωμα να επιπλήττει ή να τιμωρεί ή να νουθετεί άλλο παιδί εκτός της οικογένειάς του στο χώρο του σχολείου. Για οποιοδήποτε θέμα προκύψει ενημερώστε τον δάσκαλο της τάξης ή τον διευθυντή οι οποίοι και θα διευθετήσουν το θέμα.
• Γενικότερα κανένας ανήλικος ή ενήλικος δεν έχει δικαίωμα να βρίσκεται στο κτίριο ή στο προαύλιο του σχολείου χωρίς να έχει πάρει άδεια.
• Στην καρτέλα του μαθητή που στέλνεται από το Σχολείο στην αρχή του σχολικού έτους, πρέπει να συμπληρώνονται με ιδιαίτερη προσοχή όλα τα στοιχεία που ζητούνται: διεύθυνση, τηλέφωνα, τρόπος αποχώρησης, ο γονέας που έχει την επιμέλεια σε περίπτωση διάστασης κτλ.
• Η εμπιστοσύνη και το καλό κλίμα συνεργασίας μεταξύ σχολείου – οικογένειας, αποβαίνει πάντα προς όφελος του μαθητή.
 Γενικά
• Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να φέρνουν στο σχολείο αντικείμενα πολύτιμα ή επικίνδυνα.
• Η χρήση και κατοχή κινητών τηλεφώνων, με βάση σχετική νομοθεσία του Υπουργείου Παιδείας δεν επιτρέπεται για τους μαθητές.
• Η προστασία του σχολικού κτιρίου και της περιουσίας του είναι υπόθεση όλων μας.


8. Παιδαγωγικός έλεγχος-μέτρα
Είναι αυτονόητο ότι οι ποινές ως εξωτερικό κίνητρο έχουν φτωχά αποτελέσματα στην αλλαγή της συμπεριφοράς των μαθητών και, ως εκ τούτου, για την Παιδαγωγική δεν προκρίνονται παρά ως η έσχατη επιλογή των εκπαιδευτικών. Εντούτοις, οι μαθητές πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι κάθε πράξη τους έχει κάποιες επιπτώσεις ανάλογα με τη σοβαρότητά της, ώστε να μάθουν να αναλαμβάνουν την ευθύνη των επιλογών τους και να γίνουν υπεύθυνοι πολίτες.
Στο παιδαγωγικό αυτό πλαίσιο οι «ποινές» που μπορεί να επιβληθούν είναι οι:
α. Παρατήρηση β. Επίπληξη γ. Παραπομπή στον διευθυντή δ. Ενημέρωση γονέων
ε. Ενημέρωση Συλλόγου Διδασκόντων στ. Ενημέρωση του Συμβουλίου της Σχολικής Κοινότητας

Αρμόδια όργανα για την επιβολή των ποινών των περιπτώσεων (α, β και γ), είναι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου· της περίπτωσης (δ) ο διευθυντής με τον εκπαιδευτικό της τάξης· των (ε, στ) ο διευθυντής και ο σύλλογος διδασκόντων.
Οι σωματικές ποινές δεν επιτρέπονται.


9. Θέσπιση του «Κανονισμού Λειτουργίας Κατά του Σχολικού Εκφοβισμού».
[Προτάσεις Περιφερειακής Διεύθυνσης Κρήτης 15-9-2014] mail 7-10-2014
Α) Στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, προτείνεται στην κάθε τάξη, με ευθύνη του υπεύθυνου εκπαιδευτικού, να γίνεται στο ξεκίνημα της χρονιάς μια συζήτηση με τους μαθητές για τις βασικές αρχές που διέπουν τις σχέσεις τους, τους στόχους τους και τους τρόπους επίλυσης τυχόν διαφορών, διαφωνιών, εντάσεων, παρενοχλήσεων, κ.λπ. Από τη συζήτηση αυτή μπορεί να προκύπτει ένα «Συμβόλαιο Σχολικής Τάξης» που αναρτάται στον τοίχο, ώστε να γίνεται επίκληση αυτού, όποτε παρουσιάζεται κάποιο πρόβλημα. Σε τακτικά χρονικά διαστήματα (π.χ. μια φορά τη βδομάδα), οι μαθητές μπορούν να συζητούν με τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό για την πορεία και εξέλιξη της τάξης ως ομάδας, των σχέσεων, των κοινών στόχων, κ.λπ.

Μια πρόταση κανόνων συμπεριφοράς είναι το παρακάτω:
ΔΕΝ επιτρέπεται:
• Να χτυπάμε, να κλωτσάμε, να σπρώχνουμε, να προκαλούμε πόνο ή τραυματισμό.
• Να λέμε στους άλλους να μην κάνουν έναν συμμαθητή μας παρέα. Να ακολουθούμε έναν συμμαθητή, ή να τον κοιτάζουμε επίμονα και απειλητικά, ή να λέμε άσχημα πράγματα για έναν συμμαθητή πίσω από την πλάτη του.
• Να κρύβουμε, να λερώνουμε, να κλέβουμε ή να καταστρέφουμε πράγματα κάποιου συμμαθητή μας. Να απειλούμε έναν συμμαθητή μας να μας φέρει χρήματα ή να μας δώσει πράγματα.
• Να κοροϊδεύουμε, ή να λέμε προσβλητικά / υποτιμητικά σχόλια, για τη φυλή, την καταγωγή, την οικογένεια, την οικονομική κατάσταση, το ντύσιμο, ή την εμφάνιση κάποιου.
• Να βρίζουμε, να ειρωνευόμαστε, να κάνουμε χειρονομίες, να γράφουμε άσχημα πράγματα για έναν συμμαθητή.
• Να αγγίζουμε έναν συμμαθητή μας με τρόπο που του είναι δυσάρεστος.
• Να στέλνουμε προσβλητικά μηνύματα, είτε με σημειώματα μέσα στην τάξη, είτε με email, ή στο κινητό, ή στο διαδίκτυο.
• Να βγάζουμε φωτογραφίες ή βίντεο με το κινητό και να τα δείχνουμε στους άλλους, ή να τα αναρτούμε στο διαδίκτυο.
• Να λέμε ψέματα, να απειλούμε έναν συμμαθητή μας ότι αν καταδώσει κάποια άσχημη συμπεριφορά μας θα του κάνουμε κακό.
Είναι σημαντικό να φερόμαστε φιλικά σε όλους τους μαθητές σε όλες τις στιγμές, τόσο μέσα στο σχολείο, όσο και εκτός σχολείου.
Αν δούμε κάποιον συμμαθητή μας να φέρεται άσχημα σε κάποιον άλλο, δεν γελάμε και δεν τον υποστηρίζουμε. Δεν μένουμε αδιάφοροι. Δεν είμαστε αθώοι παρατηρητές, αλλά έχουμε υποχρέωση να υπερασπιστούμε ή να πάρουμε το μέρος του συμμαθητή μας. Δεν είναι «κάρφωμα» αν μιλήσουμε σε έναν ενήλικα, είναι προστασία και δικαίωμά σου.
Β) Δύο εκπ/κοί είναι υπεύθυνοι για το σχολικό εκφοβισμό σε συνεργασία με το Παρατηρητήριο για το Σχολικό Εκφοβισμό, απ΄ όπου ενημερώνονται και ενημερώνουν το Σύλλογο Διδασκόντων.
Για το τρέχον σχολικό έτος σύμφωνα με την πράξη 2/18-09-2014 του Συλλόγου Διδασκόντων αποφασίζεται με τη δράση «Είμαστε φίλοι» να αφιερώνεται μία διδακτική ώρα την πρώτη Τρίτη κάθε μήνα από όλες τις τάξεις με τη βοήθεια της τεχνολογικής υποδομής του Σχολείου.
Γ) Σε επίπεδο διαχείρισης και αντιμετώπισης περιστατικών βίας είναι σημαντική η έγκαιρη διαπίστωσή τους, ώστε να είναι δυνατή μια παιδαγωγική παρέμβαση και να αποτρέπεται η κλιμάκωση του φαινομένου.
Στις περιπτώσεις όπου κρίνεται απαραίτητη η συνδρομή ψυχοκοινωνικής υπηρεσίας για την αντιμετώπιση προβλημάτων σε επίπεδο ανηλίκου (συναφή ψυχοσυναισθηματικά ζητήματα) ή/και οικογένειας (δυσλειτουργίες και συνοδές συμπεριφορές),
• Γίνεται πρόταση στους γονείς για προσφυγή σε δημόσιες υπηρεσίες της κοινότητας.
• Εφόσον δεν υπάρχει ανταπόκριση από τους γονείς, η πρόταση αυτή μπορεί να λάβει χαρακτήρα γραπτής σύστασης, με την υπενθύμιση του καθήκοντος των γονέων να συνεργάζονται με το σχολείο και κάθε αρμόδια υπηρεσία για το συμφέρον των παιδιών τους.
• Αν το σχολείο διαπιστώσει ότι σοβαρά προβλήματα στην οικογένεια εμποδίζουν τη λήψη κατάλληλων μέτρων για την φροντίδα του μαθητή, μπορεί να ενημερώσει την εισαγγελία ανηλίκων, για την περαιτέρω διερεύνηση της πιθανότητας ο γονεϊκός ρόλος να ασκείται πλημμελώς και για την λήψη των αναγκαίων πρόσφορων μέτρων (Α.Κ. 1532).

Όταν μαθητής αναφέρει σε εκπαιδευτικό κατ’ ιδίαν, ενέργειες βίας ή απειλές σε βάρος του ή μεταξύ άλλων μαθητών,
• ο περαιτέρω χειρισμός θα πρέπει να είναι προσεκτικός και με τρόπο που δεν θα εκθέτει τον αναφερόμενο ανήλικο.
• Συνιστάται να συμφωνείται με τον μαθητή, που κάνει την καταγγελία, ο τρόπος παρέμβασης και να ακολουθεί κατ’ ιδίαν συνάντηση και με τους υπόλοιπους εμπλεκόμενους μαθητές.
• Ανάλογα με την βαρύτητα των ενεργειών, τα περιστατικά μπορεί να γίνουν αντικείμενο χειρισμού σε επίπεδο τάξης, σε επίπεδο Διεύθυνσης του σχολείου, σε επίπεδο Σχ. Συμβούλου ή και σε επίπεδο Συντονιστή Δράσεων, όταν πρόκειται για περιστατικά αυξημένης έντασης, συχνότητας ή βαρύτητας.

Ηράκλειο 6-10-2016

Ο Δ/ντής του Σχολείου

Φραγκομιχελάκης Χαρίδημος